niedziela, 25 sierpnia 2013

Zamówienie specjalne - Bransoletka Lawa + Bransoletka Curls

Stali czytelnicy mojego bloga na pewno pamiętają moment, w którym miałam podwójne zamówienie na bransoletki. Ania wzięła wtedy dla swojej mamy na dzień matki bransoletkę Lawa i dla siebie pomarańczowo-czarną. Więcej tutaj.
Niedawno dostałam zamówienie na wykonanie identycznych bransoletek jako prezent dla jej rodziny. :)
Jako, że jeden z wzorów wykorzystuję już 3 raz (12), postanowiłam w końcu go nazwać - Curls (z ang. loki, jako, że wzór jest pozawijany w ślimaczki ;) ). Tym razem w eleganckiej odsłonie kolorystycznej - bieli i szarości. 

 


Nawet zrobiłam kilka zdjęć z prac w trakcie :)



Jak widać znudziło mi się już marmurowe tło, chociaż jest bardzo efektowne. Ostatnio bawiłam się z tkaninowymi tłami, aby jeszcze bardziej uwidocznić biżuterię na zdjęciach. 



Pudełka wykonałam tym razem samodzielnie. Przyznam szczerze, że nie jest to moja ulubiona czynność. Z sutaszem już się na tyle obyłam, że nawet się przy nim nie denerwuję, jednak przy tych pudełkach... No, było nerwowo. Ale efekt końcowy nie jest najgorszy według mnie. Jeszcze trochę poćwiczę i mam nadzieję, że będzie dużo lepiej.


Biżuteria pojedzie do Ani na początku tygodnia. Mam nadzieję, że zostanie cieplutko przyjęta zarówno przez nią, jak i przez nowe właścicielki.
W bransoletce Curls wykorzystałam: agaty, perły naturalne, TOHO, szklaną drobnicę, srebrne kuleczki, i posrebrzane elementy przy zapięciu. Całość podkleiłam białym filcem.
W Lawa: naturalna lawa wulkaniczna, onyksy, TOHO, szklana drobnica, i inaczej niż w poprzedniczce: zamiast onyksów fasetowanych w centralnej części - agaty fasetowane.

~*~


My favourite things

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz