czwartek, 30 kwietnia 2015

Komplet Teodora

W dzisiejszym poście przedstawiam komplet dla żony Jana Matejki - Teodory. Komplet został stworzony z myślą o tej właśnie damie, na wyzwanie w sutasz.info.


Zarówno bransoletka, jak i kolczyki, są bogate, utrzymane w stonowanej kolorystyce. Dopełniłyby idealnie strój Panny Młodej widocznej na obrazie powyżej. Jestem przekonana, iż Teodora przyjęłaby ten komplet z uznaniem (mimo swojego trudnego charakteru) i być może z wdzięcznością... :-)

W dzisiejszej sesji zdjęciowej pomogła mi koleżanka Karolina. Przyznam, że bardzo dobrze się spisała. Zdjęcia są w pięknej, wiosennej oprawie. :-) Do teraz czuję zapach tego bzu!
(Po przeniesieniu pracowni do Krakowa ciężko mi znaleźć odpowiednie tło do zdjęć.)

 

 



 



~*~


MOI DRODZY!!!
Dzisiejszy post jest już 100 postem na moim blogu! (Kiedy to się stało?!) W związku z tym postanowiłam, iż w następnej notce ogłoszę mały konkurs dla moich sympatyków. Do zgarnięcia będzie praca mojego autorstwa. 
Więcej szczegółów na razie nie wyjawię, to będzie słodka tajemnica.
Reguły zabawy wkrótce na blogu/facebooku. :-)
A tymczasem... proszę czekać i się niecierpliwić. ;-P

1 komentarz:

  1. Bardzo ładna praca i moim zdaniem bardzo na zadany temat. O razu wyróżnia się spośród innych. Zresztą z tego co widzę wszyskie Twoje dzieła są bardzo spójne i charakterystyczne, brawo! pozdrawiam, Kasia

    OdpowiedzUsuń