wtorek, 13 sierpnia 2013

Koralikowy zawrót głowy

Dzisiaj chciałam pochwalić się koralikami, które weszły w moje posiadanie w ostatnim tygodniu.

We wtorek dostałam koraliki, które zamówiłam. Pierwszy raz korzystałam z tego sklepu i muszę stwierdzić, że jestem zadowolona. :) Śliczne to wszystko jest, na pewno powstaną piękne rzeczy z tego.




Zamówiłam w większości kryształki, jednak są też kamienie naturalne: hematyt, lawa wulkaniczna, howlit, agaty... Jest też TOHO. Ostatnio staję się ich maniaczką, tylko mam problem z ich wymiarami, bo nie bardzo rozumiem ich nazewnictwo. I muszę się z nimi oswoić. Jak z nimi pracować, żeby wyszły z nich arcydzieła? Chyba czas zakasać rękawy i wziąć się do porządnej roboty ;)
Zazwyczaj korzystałam w moich pracach z naturalnych kamieni, więc kryształki będą czymś nowym dla mnie... :) Mam nadzieję, że biżuteria dzięki nim stanie się dużo piękniejsza niż dotychczas.

Dodatkowo dostałam w piątek od Ani upominek...
Woreczek pełen uroku. Każdy drobiazg został przez Anię wybrany osobiście. Piękne! Tyle szczęścia i kolorów! Ach! Dziękuję Ci Aniu jeszcze raz! :)





Na moje oko w większości jest tu szkło: lampworki, szło powlekane; trochę plastiku i kilka naturalnych i barwionych kamieni. Ciekawe czy mam rację... ;)
Co sądzicie o moich nowych koralikach, podobają się? 


BYŁO MAGICZNIE!! 

2 komentarze:

  1. Pozazdrościć takiej kolekcji :) Ja nie pamiętam już, kiedy ostatnio coś zamawiałam... Czekam na nowe cudeńka :) Jestem tu pierwszy raz, ale bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pokaźna kolekcja koralików :) aż zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń