poniedziałek, 11 lutego 2013

Bransoletka sutasz Violet

Witam w ten piękny, słoneczny dzień! :)
Dzisiaj dzielę się z wami zdjęciami chyba najciekawszej jak do tej pory bransoletki zrobionej przeze mnie. Już nie mogłam się tego doczekać. 
Korzystając ze słonecznej pogody, udało mi się zrobić piękne zdjęcia. :)











 Trudno mi powiedzieć jaki kolor przeważa w tej bransoletce. W założeniu miał być to granat, jednak chyba nie nie do końca mi to wyszło, mimo, że granatowy kolor się w niej pojawia. Zdecydowałam się na nazwanie jej Violet, bo chyba pasuje do tej palety:


Ciemne barwy przełamałam jasnymi wstawkami sutaszu i błyszczącymi koralikami. :)

Wiadomości dla Dociekliwych:
Użyte materiały to: kamienie naturalne fasetowane agaty, drobnica, czyli szklane koraliki w różnych odcieniach, drewniane koraliki w odcieniu starego złota. Zapięcie metalowe w kolorze antycznym.
Całość podklejona czarną skórką naturalną i zaimpregnowana przed brudem i wilgocią.

Długość bransoletki: ok 19,5 cm.

Status: sprzedane.
Mogę zrobić podobne :) Zainteresowanych proszę o kontakt: bizuteriapfry@gmail.com


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz