piątek, 23 listopada 2012

Kilka kolorów nie zaszkodzi

Sutasz w natarciu - ciąg dalszy.

Dzisiaj chcę wam pokazać rzeczy, które stworzyłam w ostatnim czasie. ;)
Broszka, kolczyki, bransoletka.
Będzie to raczej zlepek całości niż przedstawienie po kolei. Zdjęcia surowe, nawet nie zmniejszane. Ciągle nie trafiałam na dostatecznie naturalne nasłonecznienie by zrobić te zdjęcia, dzisiaj się udało i powstało kilka ujęć.








Cały czas próbuję się przekonać do tego by w końcu wystawiać moje wyroby na Allegro. Mam już konto, wszystko ustawione, jednak brak czasu doskwiera. Może w najbliższym czasie? ;)

1 komentarz:

  1. WOW... muszę przyznać że cudnie wychodzą Ci te ozdoby, fajne wzory i kolory, szczerze mnie zatkało super to wygląda. :D broszka i bransoletka wymiatają! :P

    OdpowiedzUsuń