wtorek, 12 marca 2013

Makowe kolczyki sutasz

Witam!
Jak pewnie dało się zauważyć po zdjęciach, ostatnimi czasy odkrywałam coraz to nowe możliwości sutaszu. Wymyślam nowe wzory, korzystając z podstaw, które wydaje mi się w końcu opanowałam. :) Korzystam z większej ilości drobnych koralików, które powodują, że powstałe sploty nie są tak bardzo ascetyczne, nabierają pewnej delikatności i powabności koronek.

Robiąc kolczyki, które przedstawiam wam dzisiaj, ciągle miałam w głowie: czerwone kwiaty, maki.
Może nie są one ich dosłowną interpretacją, ale ciemny środek i czerwone detale na pewno mogą się skojarzyć z tymi delikatnymi kwiatami. :) Dodatkowo, specjalnie pofalowałam boki czerwonej części, aby jeszcze bardziej przypominały one ulotne płatki. :)










 Kolczyki są naprawdę bardzo wygodne i leciutkie. W tasiemki sutaszu wszyłam drewno i szklane koraliki TOHO. Sztyfty srebrne o bitej próbie nr 925, baranki silikonowe. Całość zaimpregnowana przed brudem i wilgocią, podszyta filcem.

Status: przywłaszczone przeze mnie. :P


1 komentarz:

  1. Cudne! xD Bardzo kojarzą mi się z motywem góralskim, który kocham :P Ślicznie a do tego wydają się być wyjątkowo lekkie:)

    OdpowiedzUsuń