środa, 18 września 2013

Kolczyki Słodkie Pomarańczki

Dzisiaj słodko i po polsku tym razem. ;)
Kolczyki wykonane na 11 urodziny mojej kuzyneczki z 5 klasy. Niezbyt dziecięce ale i niezbyt kobiece. Takie troszkę zabawne i przede wszystkim słodkie. Czyli pfry!




W kolczykach wykorzystałam drewniane koraliki jak i TOHO. Bigle w kolorze srebrnym. Kolczyki podklejone filcem. Mam nadzieję, że się spodobają! :)
Kształtem przypominają mi takie małe torebeczki z uszkami.

~*~

Teraz coś z życia bloga.
Większość stałych czytelników na pewno zauważyła pojawienie się już normalnego linku do mojego sklepu. Zapraszam na niego serdecznie! 

Dodatkowo ruszyłam z profilem na Facebooku. Znajomi straszyli mnie, że jeszcze ktoś postanowi zrobić mi stronę fanowską [huh, dobry żart], więc zabrałam się do roboty. :)
Zainteresowanych proszę bardzo o kliknięcie LUBIĘ TO! Będziecie dzięki temu na bieżąco z tym co się dzieje na moim blogu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz