piątek, 6 września 2013

Kolczyki Golden Sun

Ponoć przysłowie Szewc w dziurawych butach chodzi jest prawdziwe. Cóż, z całą stanowczością mogę stwierdzić, że do mnie się ono idealnie odnosi, pomimo tego, że szewcem nie jestem. ;)

Robię tyle biżuterii techniką sutasz, a sama niewiele z tego korzystam. Postanowiłam to zmienić i w ten oto sposób wzbogaciłam się w tę pełną słońca i ciepła parę kolczyków Golden Sun. :)


W etykietkach ustawiłam te kolczyki jako ślubne, bo wydaje mi się, że idealnie by pasowały do sukni ślubnej.





W kolczyki wszyłam kryształki fasetowane, TOHO. Podklejone zostały złotą skórką naturalną.

Chciałabym też pochwalić się, że w końcu ruszył mój sklep internetowy. :) Trochę mi z tym zeszło, ale chciałam mieć wszystko opracowane: sposób wysyłki, opakowanie itp. I bardzo mi pomogła Natalia, ponieważ to ona została moją modelką. :) Dziękuję


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz