niedziela, 16 grudnia 2012

Kolorowa bransoletka sutasz dla Paulinki

W ostatnim czasie stworzyłam bransoletkę sutasz na 21. urodziny mojej współlokatorki Paulinki, którą znam już trochę ;) Bardzo mnie wspiera w moim robieniu biżuterii ("Musisz się jakoś zareklamować!"), razem studiujemy i postanowiłam jej coś zrobić własnoręcznie. Jako, że nie nosi biżuterii trochę się obawiałam przyjęcia. Najpierw wymyśliłam, że dobrze by było zrobić coś w neutralnych kolorach: beże, biel, kremy. Jednak później ona wspominała, że kolorowe rzeczy bardziej jej się podobają. :)

Naturalność i kolory. Tak powstała ta bransoletka.









Użyte materiały to drewno i szklane koraliki. Całość podszyta filcem w pięknym, pomarańczowym kolorze.

Naprawdę obawiałam się reakcji, jednak ta całkowicie mnie zaskoczyła. Takiej radości już dawno nie widziałam. Podskakiwanie i wołanie co chwila "Dziękuję, dziękuję, dziękuję!" rozwiały moje wątpliwości czy się podoba. ;)

Ostatnio chyba daję wokół same prezenty. Haha... ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz