czwartek, 26 czerwca 2014

Komplet White Volcano

Dzisiaj przedstawiam Wam imponujących rozmiarów komplet wykonany w technice haftu sutasz i haftu koralikowego. W odcieniach bieli, kremów.

White Volcano


 

 











Pracy przy tym komplecie było co niemiara! Wykorzystałam białą lawę wulkaniczną, którą najpierw obszyłam drobniutkimi koralikami TOHO, a następnie wszyłam pomiędzy tasiemki sutaszu (pomiędzy które też wszyłam mnóstwo TOHO). 
Cały komplet jest dość imponujących rozmiarów. Jestem bardzo zadowolona z kształtu bransoletki, bardzo wygodnie układa się na ręce. Wzór na pewno jeszcze wykorzystam, jednak w zupełnie innej kolorystyce :-)
Całość podkleiłam kremowym filcem i zaimpregnowałam przed brudem i wilgocią.
Teraz czekam tylko na reakcję Pani, do której trafi to cudo. ;-)

2 komentarze: