wtorek, 2 kwietnia 2013

Czarne kolczyki sutasz

Chciałabym bardzo podziękować za przekroczenie magicznej liczby 1 000 wyświetleń mojego bloga! 
Dziękuję bardzo! :)
Co prawda, wiem, że nie jest to jakaś wielka liczba (biorąc pod uwagę, że bloga Kasi Tusk odwiedza miesięcznie ok 900 tys indywidualnych adresów), ale jak dla mnie bardzo zadowalająca! :)

Dziękuję w takim razie każdej osobie, która odwiedziła do tej pory mojego bloga. Mam nadzieję, że coraz więcej osób będzie mnie odwiedzać. Staram się tworzyć coraz to nową biżuterię, która trafia w różnorakie gusta, więc może coraz więcej osób zechce być jej posiadaczami. ;) Moje szuflady nadal wypełnia dość spora ilość biżuterii, a to taka przyjemność dla hmm.. "projektanta" [jak to brzmi! :D] widząc, że ktoś ją nosi. ;)

A dzisiaj...
Dzisiaj w roli głównej czarne kolczyki sutasz. 





 


Wykorzystane materiały [od góry]:
Srebrne bigle (pr.925), czarne tasiemki sutasz, w które wplotłam onyksowe kostki, fasetowane koraliki czeskiego szkła, grafitowe i czarne szklane, drobne koraliki, okrągłą lawę wulkaniczną. :)
Całość podkleiłam czarną, naturalną, mięciutką skórą a do tego zaimpregnowałam przed brudem i wilgocią. ;)


Status: sprzedane.
Zainteresowanych proszę o kontakt: bizuteriapfry@gmail.com 
Mogę zrobić podobne na zamówienie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz