środa, 12 czerwca 2013

Zamówienie specjalne - drobne kolczyki sutasz

Dzisiaj pokazuję specjalne zamówienie zrealizowane dla Agnieszki ;)
Biżuteria pojechała już do Warszawy, mam nadzieję, że zostanie ciepło przyjęta.


Zamówienie składało się właściwie z 2 części, ale wyewoluowało w trakcie. Miałam dorobić kolczyk [drugi się zagubił], i zrobić nową parę na podobieństwo innych. Skończyło się tak, że zrobiłam 2 pary kolczyków i pozostały kolczyk przerobiłam na przywieszkę.
Oto i one:









Użyte materiały, to we wszystkich przypadkach oczywiście tasiemki sutasz. W fioletowo-żółtej parze fasetowany fioletowy agat i drewno, w przywieszce szklane powlekane perełki, w kolczykach granatowych drewno.
Wszystko zaimpregnowałam przed brudem i wilgocią i podszyłam filcem lub podkleiłam skórką. :)

Tutaj post z zadowoloną właścicielką. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz