sobota, 25 maja 2013

Bransoletka sutasz Fairy

Dzisiaj przedstawiam wyjątkową, jedyną w swoim rodzaju, bransoletkę sutasz Fairy.










Ach, czego nie ma w tej bransoletce?! ;) 

Użyłam bardzo wielu drobnych, okrągłych, fasetowanych kul naturalnego agatu. W centralnej części tej bransoletki również znajduje się fasetowany agat. 
Dodatkowo pomiędzy tasiemki sutasz wszyłam szklaną drobnicę o przeróżnych kolorach: granat, biel, złoto, opalizujący fiolet. Rozświetliłam też bransoletkę szklanymi perełkami w kolorze złotym. 

Całość oczywiście zaimpregnowałam i podszyłam wspaniałą w dotyku czarną skórką naturalną. Idealnie się dopasowuje do ręki i jest naprawdę wygodna! 

Jak widać bransoletka jest regulowana, a przy końcu łańcuszka zwisa filuterny mosiężny koliberek.

Status: dostępna. ---> SKLEP
Cena: 100,00 zł
Zainteresowanych proszę o kontakt osobisty lub mailowy: bizuteriapfry@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz